Wij zijn er klaar voor! - Reisverslag uit Wormer, Nederland van Jacqueline Blij - WaarBenJij.nu Wij zijn er klaar voor! - Reisverslag uit Wormer, Nederland van Jacqueline Blij - WaarBenJij.nu

Wij zijn er klaar voor!

Door: Jacqueline

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

16 Mei 2012 | Nederland, Wormer

Allereerst willen wij iedereen bedanken! Het doet ons erg goed dat iedereen zo meeleeft en enthousiast is over onze reis.

Na een hectische periode zijn wij klaar voor vertrek. De koffers zijn gepakt! Morgenochtend om 06.15 komen Wim en Jenny ons ophalen, zij brengen ons naar Schiphol. Om 9.50 vertrekt ons vliegtuig richting Curacao. De vlucht duurt bijna 9,5 uur en wij zullen daar plaatselijke tijd rond 13.30 landen. Eens kijken hoe Fien en Luuk reageren op het tijdsverschil. We hebben tot maandag (dan start de therapie) om daar aan te wennen en even lekker uit te rusten. Zodra wij daar de gelegenheid hebben zullen wij weer wat van ons laten horen!

• 16 Mei 2012 - 15:23

Irma:

Heel veel plezier, lekker genieten van de zon en van elkaar, liefs

• 16 Mei 2012 - 15:36

Petra:

Een hele goede reis, succes met de therapie en geniet van jullie vakantie!

• 16 Mei 2012 - 15:48

Tessa:

Hallo allemaal,

Geniet van dit mooie en bijzondere avontuur.
    Fien zet hem op en doe je best, en geef de dolfijnen maar vast een kus van ons.. Het aftellen voor ons gaat nu ook beginnen.

Groetjes tessa

• 16 Mei 2012 - 16:18

Dennis En Sabine:

En dan nu genieten......
    Heel veel plezier!!

Groetjes van ons

• 16 Mei 2012 - 16:19

Merel:

Een hele goede reis, een hele fijne vakantie en ga lekker genieten van de zon.

Heel veel succes met de therapie

• 16 Mei 2012 - 16:33

Je Vader:

jacq, pascal, luuk en fien een hele fijne tijd daar, jacq en pascal geniet daar van elkaar, luuk lekker zwemmen en snorkelen en fien lekker zwemmen en knuffelen met de dolfijntjes, lieve vakantie groeten uit wijk aan zee.

• 16 Mei 2012 - 16:37

Rita Denkers:

Wat spannend zeg....ben benieuwd hoe jullie alles ervaren...we horen het wel....dan kunnen wij gaan genieten...
    lieve groetjes van Rita en Bertus Denkers

• 16 Mei 2012 - 16:38

Lia:

Heel veel plezier! En heel veel succes met de theraphie, geniet samen van de zon en het mooie Curacao.

Liefs uit Krommenie, Ed, Lia en de kids

• 16 Mei 2012 - 16:39

Diana Tel:

Heel veel plezier, succes met de therapie en geniet van zon, zee en elkaar

• 16 Mei 2012 - 16:50

Juf Marjon:

Hoi fien Luuk, papa en mama.
    Wat goed dat jullie deze site hebben geopend. Dan kunnen we jullie op school goed in de gaten houden.
    Ik vind één ding wel heel knap! Jullie wonen in hetzelfde dorp als ik, maar bij mij in de straat is het geen 32 graden. Hoe doen jullie dat? Vertel mij het geheim dan ga ik het ook proberen.
    Heel, heel veel succes morgen in het vliegtuig en bij de aankomst op het geweldige eiland. stuur alsjeblieft meteen wat van die warme zon naar ons!
    Dikke kus van juf

• 16 Mei 2012 - 16:54

Marielle En Samuel:

Lieve Fien, wij wensen jou heel veel plezier samen met de dolfijnen.
    groetjes van Samuel en de mama van Samuel

• 16 Mei 2012 - 17:23

Linda:

Heel veel plezier op Curacao! Geniet er van.

Ik houd jullie site in de gaten!

X Linda

• 16 Mei 2012 - 17:24

Opa Wim En Oma Jenny:

Eindelijk is het dan zo ver, morgen de lucht in en dan vooral genieten van de zon, de zee en de rust, want dat hebben jullie wel verdiend. Luuk en Fien geef de dolfijnen een knuffel van ons! Heel veel plezier en tot morgenochtend 6.15 uur.

• 16 Mei 2012 - 17:51

Carola:

Geniet van jullie vakantie en heel veel succes met de therapie! Het zal vast een hele bijzondere ervaring worden!

• 16 Mei 2012 - 18:05

Bianca:

Lieve Fien, Luuk, Jacq & Pascal,
    eindelijk.... gaat jullie avontuur beginnen! Heel veel plezier en houd ons op de hoogte! Liefs uit Hoogeveen

• 16 Mei 2012 - 18:29

Margriet En Wim Meli:

Fien ,Luuk ,Jacqueline en Pascal wij wensen jullie een goede reis en heel veel succes met de therapie
    We blijven jullie volgen.

• 16 Mei 2012 - 18:31

Remco:

Goede reis, en heel veel plezier en geniet er lekker van.

• 16 Mei 2012 - 19:53

Karin:

Bijna gaat jullie grote avontuur beginnen... Heel veel plezier en succes met de dolfijnen.
    Ruud, Karin, Koen en Guus

• 16 Mei 2012 - 20:05

Petra:

Jaaaaa het is zover nog even slapen en dan gaat het beginnen!! Heel veel succes, plezier, pret en ontspanning gewenst. Na een heftige periode is het jullie zeer gegund. Ga heerlijk genieten van curaçao, zon, zee, dolfijnen en elkaar!!!!

Kus Peet, Marc, Wies en Teun

• 16 Mei 2012 - 20:08

Stephanie:

Lieve jacq, pascal, Luuk en Fien,

Heeel veel plezier daar en geniet ervan. Probeer een beetje tot rust te komen na alle hektiek. Dikke knuffel van Steph en fam xx

• 16 Mei 2012 - 20:31

MCWA Pels:

Heel veel plezier! Fien geef je die dolfijn een dikke knuffel van ons?
    Knuffels en liefs xxx

• 17 Mei 2012 - 06:25

Willem En Margreet:

Lieve Jacqueline, Pascal, Luuk en Fien,
    goede vlucht en heel veel plezier.

• 17 Mei 2012 - 06:32

Mylo Groep 3b:

fien en familie,
    heel veel plezier daar. en fien geniet van de dolfijnen. laat je het ons weten hoe het gaat. dikke knuffel mylo

• 17 Mei 2012 - 07:14

Riet Haan:

ik wens jullie heel veeel plezier hoor

• 17 Mei 2012 - 14:04

Geer Van Vliet:

Allemaal heel veel plezier en succes in Curacao.
    Groetjes Geer

• 17 Mei 2012 - 17:29

Frances:

Lieve Jacquelin en Pascal,

Geniet van dit spannende avontuur met Fien en natuurlijk haar stoere broer Luuk. Ik hoop dat julie een geweldige tijd tegemoet gaan.
    LIefs Frances

• 18 Mei 2012 - 12:05

Corrie Dik:

ik heb al gehoord van mamma(oma)dat jullie een goeie reis hebben gehad,het is lekker warm daar,en genieten jullie maar heel erg van elkaar!!!liefs corrie!

• 19 Mei 2012 - 06:50

Iris :

Ik ben blij dat de reis uiteindelijk
    goed verlopen is!
    Hopelijk verloopt de rest van het dolfijnenavontuur zonder onverwachte perikelen.........
    Heel veel plezier en groetjes aan
    iedereen!!!

Verslag uit: Nederland, Wormer

13 Juni 2012

Update Fien woensdag 13 juni

10 Juni 2012

Update Fien zondag 10 juni

08 Juni 2012

Met beide benen weer op de grond

04 Juni 2012

Uitgeput

01 Juni 2012

Een positieve week
Jacqueline

Vorig jaar november kregen we bericht dat Fien dit voorjaar zou mogen starten met dolfijn therapie in Harderwijk. Begin februari werd bevestigd dat dat 17 april zou gaan gebeuren. Omdat het niet helemaal wilde lukken met het boeken van een zomervakantie, waar de prijzen de pan uitrezen hadden we besloten voor een last minute te gaan, totdat Pascal half februari zei: dan hadden we wel naar Curacao kunnen gaan voor dolfijn therapie! Dat was niet tegen dovemans oren gezegt. Zondag 19 februari heb ik gemailt naar Curacao, maandags hadden we een datum, gelijk reisburo la Plaza ingeschakeld, ook die hadden wat voor ons gevonden op loopafstand van het dolfijn centrum en we kregen verlof van school voor de kids. En zo is in ene alles rond voor onze 3 weken vakantie/therapie naar Curacao. Bon Bini here we come!!!

Actief sinds 27 Feb. 2012