Met beide benen weer op de grond - Reisverslag uit Zaandam, Nederland van Jacqueline Blij - WaarBenJij.nu Met beide benen weer op de grond - Reisverslag uit Zaandam, Nederland van Jacqueline Blij - WaarBenJij.nu

Met beide benen weer op de grond

Door: Jacqueline

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

08 Juni 2012 | Nederland, Zaandam

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de reactie's, erg leuk. Donderdag hebben we nog even afscheid genomen bij het CDTC. We werden keurig op tijd op gehaald bij ons ressort. Fien was wat koortsig. Ook de vlucht ging op tijd, maar Fien werd eigenlijk steeds zieker. Ze wilde alleen maar drinken en daarna weer plassen. Aan het eind van de vlucht, zijn we eigenlijk wel erg geschrokken van Fien, we voelden al haar botjes en haar ogen waren erg ingevallen. Na de landing heb ik besloten om gelijk het ZMC te bellen, daar Konden we gelijk terecht. Het gaat dus inderdaad niet goed met Fien, ze is vijf kilo afgevallen, is uitgedroogd en ze heeft nu ook diabetes. Dat verklaard het vele drinken. Ze is dus acuut opgenomen. Ze ligt nu aan het infuus met vocht en insuline. Ook is de diabetes verpleegkundige al geweest en hebben we al prikpennen etc uit moeten zoeken. Ik ben nu even thuis en ga zo weer terug naar mijn meissie.

• 08 Juni 2012 - 13:36

Martijn:

wat een nare thuiskomst.We wensen Fien beterschap en hoop dat jullie haar snel weer mee naar huis mogen nemen.Veel sterkte lieve groetjes martijn

• 08 Juni 2012 - 13:36

Mieke:

Beterschap voor je meissie en ik bel je morgen.xxx

• 08 Juni 2012 - 13:38

Tanya:

Jeetje Jacqueline, wat een onwijs nare thuiskomst. Wat vervelend dat de super vakantie op deze manier wordt afgesloten. Veel sterkte en een dikke knuffel voor Fien.
    Gr. Tanya

• 08 Juni 2012 - 14:17

Ada Van De Ven:

lieve jacq en pascal,
    Heel erg geschrokken toen je moeder belde.Ik hoop dat alles nu eens beter gaat worden. Ik wens jullie alle sterkte en we denken aan jullie.
    Dikke kus.

• 08 Juni 2012 - 14:28

Petra Rijneker:

Wat een nare afsluiting van jullie prachtige avontuur. Heel veel sterkte voor jullie allen, dikke knuffel voor Fien.

Petra

• 08 Juni 2012 - 15:23

Eef En Willem:

Hoi!
    Wat een domper op jullie reis. Helemaal voor Fien, laat haar lichaam het weer afweten. Al die leuke dingen die jullie samen met Luuk en Fien hebben gedaan worden nu weer naar de achtergond verdrongen.Het is nu meteen weer hard werken geblazen. Ik krijg hier kippenvel van.
    Wij wensen jullie heel heel veel sterkte!!!

• 08 Juni 2012 - 15:26

Marjon:

Hoorde van mijn moeder het bericht en ben erg geschrokken.... Wat zo leuk had moeten eindigen.... Hopelijk voelt ze zich snel wat beter (en jullie natuurlijk). Bel je nog jacq. Hou jullie taai en tot snel. Dikke dikke dikke kus mar

• 08 Juni 2012 - 15:59

Wim En Jenny:

Vanmorgen op Schiphol kregen we de schrik van ons leven, wat was Fien een zielig ziek hoopje, ingevallen wangen en ogen, doodziek. Rillend over haar hele lijfje en te zwak om te staan. Ons hart huilde, zo thuiskomen na zo'n mooie reis.
    Maar we zijn net terug uit het ziekenhuis en onze Fien is weer bij de mensen, ze kwebbelt weer. Wat zijn we blij en wat is het een kanjer. Hopelijk mag ze snel weer naar huis en kan het nagenieten van deze mooie ervaring beginnen. Lieve groetjes Wim en Jenny.

• 08 Juni 2012 - 16:26

Lia:

Hallo allemaal,

Wat een vervelend bericht! Heel veel strekte, ik hoop dat ze snel op knapt!

Liefs Lia

• 08 Juni 2012 - 16:53

Ir:

Gelukkig een positief berichtje via Jenny en Wim. Pfff. Maarja het blijft toch weer wat hoor! Nu weer diabetes. Nou Jacq ik heb je natuurlijk al gesproken etc, maar ook op deze manier een dikke kus, ook van Kees xx

• 08 Juni 2012 - 18:19

Sabine:

Hè jeetje... waarom nou weer!! En weg vakantiegevoel. Blijf positief hoor. We denken aan jullie. X

• 08 Juni 2012 - 18:55

Carla Overmars:

Wat een rot bericht om te horen. Op deze manier sta je inderdaad gelijk weer met beide benen op de grond. Ik hoop dat Fien snel weer opknapt is en mee naar huis mag.
    Veel sterkte voor jullie allemaal en hele dikke zoen voor Fien.
    Groetjes Carla

• 08 Juni 2012 - 19:33

Opa Hendrik:

lieve allemaal, dat jullie vakantie zo moet eindigen, Fien zet hem op want opa wil je graag heel snel zien, voor Luuk is dit ook geen leuk einde maar zondag ga je lekker met opa en oma naar artis. Lieve Fien opa kan weinig voor je doen, ik heb hier in mijn eentje wel een kwartier zitten janken in mijn rolstoel en dat doet heel veel pijn. Fien het komt goed want je bent net zo sterk als opa.
    groetjes uit heliomare, beterschap.

• 08 Juni 2012 - 19:35

Willem En Margreet:

Lieve Jacqueline en Pascal,
    Wat is dit een vervelend bericht.
    We hopen dat Fien snel zal opknappen,
    zodat ze weer lekker thuis bij jullie kan
    zijn. Heel veel sterkte.
    Liefs van ons tweetjes.

• 08 Juni 2012 - 20:53

Karin Ruud Koen Guus:

Hi Pas nacq,

Wat vervelend thuis komen na zo een mooie reis. Hopelijk knapt Fien snel weer op. Als ik het berichtje van Wim en Jenny lees gaat het weer de goede kant op.

Sterkte en een dikke kus van ons

• 08 Juni 2012 - 20:54

Eric En Hilde:

Wat is dat even schrikken!!!!
    Na die mooie weken, zo'n thuiskomst.
    Dat is even slikken.
    Goed dat jullie het zo goed hebben aangevoeld, want na alle indrukken die Fien , en jullie ook, hebben opgedaan is het ook logisch dat Fien anders reageert als dat ze in normale doen zou doen. Veel sterkte gewenst van ons.

• 09 Juni 2012 - 00:31

Bianca:

Heel veel beterschap & een dikke kus voor Fien en voor jullie! X

• 09 Juni 2012 - 13:23

Gaby :

sterkte als ik wat voor jullie kan doen weet je me te vinden groetjes gaby

• 09 Juni 2012 - 13:35

Samantha:

Sjakkie!! En pascal en luuk natuurlijk...

Wat een thuiskomst zeg, en dat na al die heerlijke dagen. Ik hoop dat ze snel weer opknapt en naar huis mag. Ik lees in het berichtje van opa en oma dat het gelukkig wel wat beter gaat. Hou je goed,sterkte en we spreken elkaar snel, dikke kus, sam

• 09 Juni 2012 - 14:27

Pien:

Jeeeetje, wát een anti-climax....er blijft het kleine zonnetje weinig bespaard....En wat jammer dat de geweldige reis zó moet eindigen....Toch óók gelukkig dat het niet van het begin van de vakantie gebeurde.....In ieder geval wens ik jullie heel veel beterschap en dat ook dit weer snel een plek in jullie leven krijgt..
    Liefs van Pien

• 09 Juni 2012 - 14:55

Bonnie:

Sterkte allemaal!!!

• 09 Juni 2012 - 18:51

Rita Denkers:

Wat een vreselijk einde van zo'n mooie reis. Hoop dat alles snel onder controle is, meestal gaat dat heel snel, maar het is weer een zorg meer voor de toekomst.... sterkte allemaal en knuffel voor Fien.

• 09 Juni 2012 - 19:15

Tessa:

Jeetje zeg wat is dat schrikken zeg, sterkte met jullie kleine meissie!!

Verslag uit: Nederland, Zaandam

Uitgeput

01 Juni 2012

Een positieve week
Jacqueline

Vorig jaar november kregen we bericht dat Fien dit voorjaar zou mogen starten met dolfijn therapie in Harderwijk. Begin februari werd bevestigd dat dat 17 april zou gaan gebeuren. Omdat het niet helemaal wilde lukken met het boeken van een zomervakantie, waar de prijzen de pan uitrezen hadden we besloten voor een last minute te gaan, totdat Pascal half februari zei: dan hadden we wel naar Curacao kunnen gaan voor dolfijn therapie! Dat was niet tegen dovemans oren gezegt. Zondag 19 februari heb ik gemailt naar Curacao, maandags hadden we een datum, gelijk reisburo la Plaza ingeschakeld, ook die hadden wat voor ons gevonden op loopafstand van het dolfijn centrum en we kregen verlof van school voor de kids. En zo is in ene alles rond voor onze 3 weken vakantie/therapie naar Curacao. Bon Bini here we come!!!

Actief sinds 27 Feb. 2012