Update Fien woensdag 13 juni - Reisverslag uit Wormer, Nederland van Jacqueline Blij - WaarBenJij.nu Update Fien woensdag 13 juni - Reisverslag uit Wormer, Nederland van Jacqueline Blij - WaarBenJij.nu

Update Fien woensdag 13 juni

Door: Jacqueline

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

13 Juni 2012 | Nederland, Wormer

We zijn weer thuis!!!
Fien is weer goed herstelt van haar uitdroging. Ook haar suikergehalte is omlaag, maar nog niet stabiel en altijd laag genoeg. Vanaf het weekend prikken wij haar zelf voor de bloedsuikerwaarde en de insuline. Fien is een echte BIKKEL! Op dit moment zijn er hele korte lijnen met het ziekenhuis. Wij hebben een soort draaiboek/gebruiksaanwijzing meegekregen voor de komende dagen. Morgen moeten we alweer naar de diabetesverpleegkundige.

Verder zijn we maandag gebeld door de kindercardiologe van het AMC. Fien moet binnenkort haar openhartoperatie ondergaan. In principe zou ze volgende week op de OK kunnen liggen, maar er is besloten in overleg met de kinderarts en de kindercardiologe om het eind augustus te laten doen. Omdat Fien haar conditie op dit moment zo'n ingrijpende operatie niet toelaat. Haar suiker moet eerst helemaal onder controle zijn.

Omdat dit mijn laatste waarbenjij stukje is wil ik nogmaals iedereen bedanken voor alle leuke/lieve reactie's. BEDANKT ;)

• 13 Juni 2012 - 17:16

Patricia:

Danique heeft erg genoten van haar middagje weer spelen met fien, ze had dit erg gemist en zei mama wat fijn he dat fien weer thuis is. Nou als dat geen echte vriendschap is!!!!!!

• 13 Juni 2012 - 17:23

Marjon:

Heerlijk thuis. Wat meer rust.... Ook voor Luuk. Fijn dat het beter gaat. Ik vond haar maandag gelukkig ook al goed eruit zien.... Voor ons een beeeetje de oude Fien. Kom snel weer langs en als ik iets kan doen dan hoor ik het. Dikke dikke dikke dikke kus voor alle 4!!!

• 13 Juni 2012 - 17:34

Erlinde:

Fijn dat ze naar huis mag! Heftig dat die operatie er aan zit te komen. Maar eerst hier maar eens van bekomen.

• 13 Juni 2012 - 17:48

Petra:

Wat fijn dat jullie nu thuis zijn. Fijn dat Fien nu weer goed gaat. Hopelijk dat er nu weer rust komt en dat jullie nog een beetje kunnen nagenieten van die fantastische reis die jullie gemaakt hebben.

• 13 Juni 2012 - 18:11

Silvana Roder:

Lekker weer thuis, nu maar goed aansterken voor de aankomende operatie. Veel plezier vanavond met voetbal kijken.

• 13 Juni 2012 - 18:27

Wim En Jenny:

Hey meisje, wat zijn we blij dat je weer thuis bent en wat ben jij een kanjer. Steeds als je geprikt bent zeg je dat het geen pijn doet. Lieffie, we zijn zo trots op je. XXX dikke knuffels van ons!

• 13 Juni 2012 - 18:40

Willem En Margreet:

Lieve allemaal,
    We zijn blij dat Fien weer thuis is en
    jullie gezin weer compleet.
    Geniet met elkaar.
    Liefs van ons.

• 13 Juni 2012 - 18:47

Carissa:

Oh Jacq, wat zal je lekker slapen, eindelijk na 4 weken weer in je eigen bedje. Knuffels van ons voor jullie viertjes

• 13 Juni 2012 - 18:54

Martijn:

WAT fijn te lezen dat Fien weer thuis is en er weer wat rust komt in jullie leventje.
    Nog veel genieten vand e herinneringen aan jullie mooie reis en van alles weer in het gewone leven.
    Lieve groetjes Martijn

• 13 Juni 2012 - 19:29

Sylvia:

Fijn dat het beter gaat nu lekker naar huis lekker uitrusten!

• 13 Juni 2012 - 19:35

Pien:

Wat heerlijk dat ze weer thuis is....denk nog maar niet aan augustus...eerst maar eens uitrusten en aansterken.
    Beterschap!!!

• 13 Juni 2012 - 19:40

Maurice:

Geweldig om te horen!

• 13 Juni 2012 - 20:49

Opa Hendrik:

Fien fijn dat je weer thuis bent en ook voor mamma is het fijn om weer bij haar mannetjes te zijn. Heel veel plezier met elkaar thuis. Ik hoop je komend weekend te zien.

• 14 Juni 2012 - 06:06

Petra Rijneker:

Super dat Fien weer thuis is, en jij ook weer lekker in je eigen huis. Fijn dat jullie zelf prikken en meten. Gaat gelukkig de goede kant op.

Hoop dat ze snel weer alles kan doen, Michel mist zn vriendinnetje wel.

Groetjes en een knuffel voor Fien.
    Petra

• 14 Juni 2012 - 09:39

Carola:

Wat fijn voor jullie allemaal! Hopelijk nu wat meer rust zodat jullie nog lekker kunnen nagenieten.

• 14 Juni 2012 - 22:50

Carla Overmars:

Fijn dat Fien weer thuis is. Geweldig nieuws en blij Fien weer te zien op de foto.Wat hebben jullie 'n heftige week achter de rug en dan zijn jullie er nog niet lees ik, als Fien binnenkort een openhartoperatie moet ondergaan. Nu eerst maar even bij komen met z'n vieren. Hopelijk is er nu eindelijk tijd en rust om na te genieten van jullie geweldige reis.
    Dikke kus voor Fien.
    Groeten Carla

Verslag uit: Nederland, Wormer

13 Juni 2012

Update Fien woensdag 13 juni

10 Juni 2012

Update Fien zondag 10 juni

08 Juni 2012

Met beide benen weer op de grond

04 Juni 2012

Uitgeput

01 Juni 2012

Een positieve week
Jacqueline

Vorig jaar november kregen we bericht dat Fien dit voorjaar zou mogen starten met dolfijn therapie in Harderwijk. Begin februari werd bevestigd dat dat 17 april zou gaan gebeuren. Omdat het niet helemaal wilde lukken met het boeken van een zomervakantie, waar de prijzen de pan uitrezen hadden we besloten voor een last minute te gaan, totdat Pascal half februari zei: dan hadden we wel naar Curacao kunnen gaan voor dolfijn therapie! Dat was niet tegen dovemans oren gezegt. Zondag 19 februari heb ik gemailt naar Curacao, maandags hadden we een datum, gelijk reisburo la Plaza ingeschakeld, ook die hadden wat voor ons gevonden op loopafstand van het dolfijn centrum en we kregen verlof van school voor de kids. En zo is in ene alles rond voor onze 3 weken vakantie/therapie naar Curacao. Bon Bini here we come!!!

Actief sinds 27 Feb. 2012